-
Toch nog even checken? Kiki kijkt je tekst na en past aan waar nodig.
-
Bijvoorbeeld webteksten, social media, nieuwsbrieven, persberichten, e-mails, blogs en ‘Over Ons’
-
Now comes the monkey out of the sleeve
Kiki vertaalt je verhaal. Engels - Nederlands of de andere kant op z’n kop. -
Kiki komt verhaal bij je halen. Denk aan onderzoek, interviews, beeldmateriaal en voilà.. tekst!
Elke tekst is anders
Flexibel bewegen is fijn. Dat vind jij toch ook? Per aanvraag kijken jullie samen wat het beste past. Om je niet met een kluitje het riet in te sturen, staan hieronder sommige opties en prijzen die worden gehanteerd.
Uurtarief
€80,- ex. BTW (21%)
Gewoon zoals het er staat. Taal en tekst per uur. Bij eenmalige opdrachten is er een minimum van 2 uur.
PRojectprijs
Een vaste projectprijs ex. BTW (21%)
Een compleet pakket voor een afgesproken prijs. Bijvoorbeeld voorbereidend onderzoek, twee interviews, een blog en een bijpassende LinkedIn tekst? Kiki zorgt dat de teksten op elkaar aansluiten, qua inhoud en eventueel beeld.
Strippenkaart
€1050,- ex. BTW (21%)
Een kort item redigeren, een webtekst toch nog even checken of een laatste kritische blik op dat ene bericht voor op de socials. Heb je vaker hulp nodig bij kleinere uitdagingen rondom tekst en taal? Dan is er de strippenkaart. In totaal vijftien keer een uur stempelen. De strippenkaart is drie maanden geldig.
Het opstellen van een offerte is en blijft maatwerk. Kiki houdt rekening met:
De omvang van de opdracht. Hoeveel uren, bloed, zweet en woorden zijn er nodig?
De frequentie. Is het eenmalig of terugkerend? Een constante stroom water wekt het meeste energie op.
Het type opdrachtgever. Gaat het om een kleine startup, groene stichting of beursgenoteerd bedrijf?
Alles laten vallen en tot 4 uur ‘s nachts op een dieet van koffie en zoetzure autodrop? Daar doet ze niet aan mee. Maar een ietwat strakke deadline op z’n tijd? Moet kunnen.
De mate van kennis en/of warm hart dat ze over/voor het onderwerp en de doelgroep heeft.
Correctie. Één correctieronde is inbegrepen of is er vooraf al behoefte aan meer? Bijvoorbeeld wanneer er meerdere beslissingsbevoegde personen zijn.
De behoefte aan (etnografisch) onderzoek. De antropologe in haar komt de verhalen het liefste ter plekke halen. Ervaring, geur en beeld geven kracht aan tekst.